از میان مهارتهایی که سطوح گوناگون یک سازمان باید از آن برخوردار باشند، مهارت انسانی (به معنای کار کردن «با» و «به وسیله» دیگران) از جایگاه تعیینکنندهای برخوردار است. در واقع، کار را پیش بردن به وسیله دیگران، مستلزم آن است که بتوان آنها را به خوبی شناخت و رفتارهایشان را درک کرد و آنها را برای انجام وظایف محوله آموزش داد.
دکتر غلامرضا خاکی (مقدمه کتاب مدیریت کارکنان)
اداره کردن افراد در محیط کار یکی از اثرگذارترین تلاشهای مدیریت در جهت تحقق اهداف سازمانی است، چرا که امروزه کارکنان از جمله منابع ارزشمند و ضامن موفقیت سازمان هستند و توانمندسازی آنان یک ضرورت اجتنابناپذیر است.
کتاب مدیریت کارکنان به شما نشان میدهد چگونه نیازهای کارکنان (از نیازهای سطوح پایینتر مانند حقوق و امنیت شغلی گرفته تا نیازهای سطوح بالاتر مانند پذیرش مسئولیت و رشد فردی) را درک و آنها را تأمین کنید و بدین ترتیب، از طریق حفظ انگیزه افراد، به اهداف و آرمانهای سازمان جامه عمل بپوشانید.
شیوههای نفوذ در روح و روان زیردستان و هدایت آنها در مسیر پیشرفت و تعالی فردی و سازمانی، استفاده از مشوقها، تقویت تواناییهای بالقوه مدیریت، و رسیدگی به مشکلات کارکنان از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب است.
چاپ کتاب خود را به ما بسپارید
انتشارات سارگل اولین ناشر کتب مدیران برجسته ، گلاسه، تمام رنگی در ایران می باشد.
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان