نگاهی گذرا به زندگی حرفهای مدیران نشان میدهد که آنها روز به روز در شبکه گستردهتر و پیچیدهتری از ارتباطات با دیگران قرار میگیرند. آمادگی برای حل مسائل ناشی از این گستردگی، و تهیه و تدبیر استراتژیهای کوتاه مدت و بلند مدت اداره سازمان مستلزم برپایی جلسات متعدد داخلی و خارجی است.
دکتر مسعود حیدری (مقدمه کتاب مدیریت جلسات)
برگزاری جلسه مستلزم صرف زمان و هزینه است که صد البته هر دو از منابع ارزشمند سازمان هستند. از این رو، داشتن اهداف روشن از تشکیل یک جلسه، دعوت از افراد کلیدی، تنظیم وقت جلسه، و فراهم کردن تمهیدات لازم (از قبیل مکان مناسب، وسایل سمعی- بصری، و ...) ضمن جلوگیری از اتلاف وقت افراد و هدر رفتن منابع سازمانی، موجبات اثربخشی هرچه بیشتر جلسه را فراهم میکند.
کتاب مدیریت جلسات با بیانی ساده و ساختاری منسجم، چکیدهای از بایدها و نبایدهای مدیریتی در امر برگزاری جلسات را بازگو میکند. دو خودآزمایی کتاب، مهارتهای شما را هم به عنوان رئیس جلسه و هم در نقش شرکتکننده ارزیابی میکند و با توجه به امتیازات به دست آمده، توصیهها و رهنمودهای سودمندی جهت بهبود وضعیت موجود ارائه میدهد.
چاپ کتاب خود را به ما بسپارید
انتشارات سارگل اولین ناشر کتب مدیران برجسته ، گلاسه، تمام رنگی در ایران می باشد.
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان