جستجو در اخبار
جستجو در متن سایت

مراحل نوشتن رزومه‌های مدیریتی

  • آخرین به روز رسانی: 16/12/1395

مرحله 1: قبل از هر چیز در مورد شغلی که می‌خواهید برای آن درخواست بدهید تحقیق و مطالعه نموده و اهداف آن را مشخص کنید.

مرحله 2: مشخص کنید چه دانش، مهارت‌ها، و تجربیاتی بیش از همه مناسب شغل مورد نظر هستند.

مرحله 3: فهرست کوتاهی از ویژگی‌ها و تجربیاتی که نشان می‌دهند مناسب این شغل هستید تهیه کنید.

مرحله 4: به تجربیات قبلی خود رجوع کنید و ببینید چه موفقیت‌های داشتید که ثابت می‌کند می‌توانید به خوبی از عهده مسئولیت‌های مورد نظر برآیید.

مرحله 5: در مورد موفقیت‌های خود توضیح بیشتر بدهید و بر توانایی‌هایی که دارید و برای شغل مورد نظر لازمند تأکید کنید. در رزومه بنویسید که چه طور کار شما برای کارفرمای قبلی سودمند بوده است.

مرحله 6: سابقه کار خود را به ترتیب زمانی منظم کنید، و موفقیت‌هایتان را برجسته‌ کنید. بنویسید که چه طور باعث افزایش سود، کاهش هزینه‌ها، اجرای یک طرح جدید، بالا رفتن میزان دقت در کار، یا پرورش کارکنان شده‌اید.

مرحله 7: مدارک آموزشی و دوره‌های تخصصی که طی کرده‌‌اید را فراموش نکنید، به ویژه آن‌هایی که با شغل مورد نظر ربط دارند.

مرحله 8: نحوه ارائه مطالب باید حرفه‌ای و منسجم باشد.

مرحله 9: از ذکر اطلاعاتی که ربطی به شغل مورد نظر ندارند اجتناب کنید. در رزومه‌های مدیریتی مخاطب به دنبال سابقه کار کلی متقاضی است و می‌خواهد ببیند که کدام ویژگی‌های شما در مشاغل قبلی موجب پیشبرد کار در جهت مثبت شده است. لذا صرف این که سابقه کارتان را ذکر کنید تأثیر چندانی بر مخاطب نخواهد داشت.

مرحله 10: در رزومه خود از واژه‌ها و اصطلاحات استراتژیک از قبیل برنامه‌ریزی تاکتیکی و استراتژیک، مدیریت روابط، پرورش کارکنان، توسعه کسب و کار، تیم‌سازی، آموزش و مربی‌گری، ارتباط با ارباب رجوع و مشتری، نگه داشتن حساب و کتاب‌ها، مذاکره، و ارائه مطلب استفاده کنید.

 

 دارالترجمه رسمی گل واژه

مدیر مسئول: سعید علیمیرزایی

  • مشاوره در امور ترجمه رسمی و غیررسمی
  • ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک به زبان‌های مختلف
  • ترجمه رسمی و غیررسمی قراردادها و گزارشات مالی شرکت‌ها
  • ترجمه کتب و مقالات علمی
  • ترجمه شفاهی (حضوری) در محضرها و دفاتر اسناد رسمی
  • اعزام مترجم شفاهی به سمینارها و جلسات تجاری
  • انجام مکاتبات تجاری (دریافت و تحویل کار از طریق فکس یا ای‌ـمیل به صورت رایگان)
  • صحبت‌ با طرف‌های تجاری شما از طریق تلفن
  • مشاوره در امور ترجمه رسمی و غیررسمی (رایگان)
  • صدور معرفی‌نامه برای مشتریان جهت مراجعه به مراکز دریافت گواهی عدم سوء پیشینه (رایگان)
  • تکمیل و تایپ فرم‌های سفارت، فرم درخواست کارت بازرگانی، و غیره

 

آدرس: میدان فاطمی، خیابان شهید طباطبایی (چنب مسجد نور)، پلاک 12، طبقه پنجم

خواندن 1143 دفعه

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به پس از تأیید مدیر سایت به نمایش عموم در خواهد آمد.
  • هیچ نظری یافت نشد

ساعات کار:

  • شنبه تا چهارشنبه: 8:30 صبح - 16:30 عصر
  • پنج شنبه: 8:30 صبح - 13:30 ظهر
+98 21 88 98 33 24 / +98 21 88 95 40 41

درباره ما

مطالب سایت دفتر ترجمه گل واژه با توجه به تجربیات چند ساله همکاران ما در گل‌واژه و بر اساس محتویات کتابچه منتشره از سوی اداره امور مترجمین رسمی قوه قضاییه برای اولین بار با این شرح و تفصیل جهت بهره‌برداری عموم تهیه شده است. اگر قصد دارید از خدمات دارالترجمه‌ها استفاده کنید حتماً مطالب مندرج در این سایت را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و افزایش هزینه‌ها، کار کیفی‌تر تحویل بگیرید.

تلگرام

برای ارسال تصاویر مدارک خود می توانید از تلگرام دفتر ترجمه گل واژه استفاده کنید.

تلگرام دفتر ترجمه گل واژه

ترافیک سایت

امروز732
دیروز529
این هفته3938
این ماه6122
کل516523

  • آی پی: 18.224.56.127
3
آنلاین
1403-09-09
بالا