فراموش نکنید که وقتی تأثیر اولیه شما بر مخاطب از طریق رزومه است باید تلاش کنید بهترین و بیشترین تأثیر را روی او بگذارید. نظرخواهی از کارشناسان منابع انسانی نشان میدهد که چند نکته کلیدی در نوشتن رزومههای مدیران نقش اساسی دارند.
رزومه مدیریتی باید توانایی بازاریابی مهارتهای شما را داشته باشد و ویژگیها و تجربیات شما را پررنگ نشان دهد. از یک مدیر انتظار میرود که قادر به انجام وظایف و مسئولیتها باشد. همچنین، انتظار میرود که تجربه لازم را برای کار مدیریت داشته باشد و به همین خاطر صرف لیست کردن وظایف در شغل قبلی نمیتواند گویای این تجربه باشد. رزومه مدیریتی باید بر مهارتهای غیرملموسی که مدیر میتواند در شغل جدید به کار گیرد متمرکز شود و بیانگر چشمانداز و مهارتهایش باشد.
موقع نوشتن رزومه خود را جای کارفرمایی که قرار است آن را بخواند بگذارید. اساساً رزومه همیشه باید مرتبط با کار مورد نظر نوشته شود. اگر تأکید شغل بر توانایی رهبری است، باید نمونههایی از مهارت در رهبری، مدیریت، و سرپرستی در کارهای قبلی را (ترجیحاً با ذکر اعداد و ارقام) در رزومه بگنجانید. مثلاً به جای این که بگویید «آمار فروش هر ماه افزایش داشت» با اعداد و ارقام این میزان افزایش را مشخص کنید. خیلی از مدیران یک رزومۀ از پیش تنظیم شده دارند که آن را عیناً برای هر کاری ارسال میکنند و این اشتباهی بزرگ است.
مدیر مسئول: سعید علیمیرزایی
- مشاوره در امور ترجمه رسمی و غیررسمی
- ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک به زبانهای مختلف
- ترجمه رسمی و غیررسمی قراردادها و گزارشات مالی شرکتها
- ترجمه کتب و مقالات علمی
- ترجمه شفاهی (حضوری) در محضرها و دفاتر اسناد رسمی
- اعزام مترجم شفاهی به سمینارها و جلسات تجاری
- انجام مکاتبات تجاری (دریافت و تحویل کار از طریق فکس یا ایـمیل به صورت رایگان)
- صحبت با طرفهای تجاری شما از طریق تلفن
- مشاوره در امور ترجمه رسمی و غیررسمی (رایگان)
- صدور معرفینامه برای مشتریان جهت مراجعه به مراکز دریافت گواهی عدم سوء پیشینه (رایگان)
- تکمیل و تایپ فرمهای سفارت، فرم درخواست کارت بازرگانی، و غیره
آدرس: میدان فاطمی، خیابان شهید طباطبایی (چنب مسجد نور)، پلاک 12، طبقه پنجم
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان